PLNĚ STAVITELNÝ PODVOZEK SUPER SPORT XYZ

SuperSport

Tato základní řada plně stavitelného podvozku (výška, komprese pružiny, tuhost tlumiče) je určena pro denní sportovní ježdění, s možností komfortnějšího nastavení do města, ale hlavně pro zážitky na okreskách a klidně i na občasné výlety na okruhy a kopce. Při středním nastavení pak podvozek eliminuje lépe nerovnosti vozovky a zvyšuje tím ovladatelnost vozidla i na hrbolatých silnicích. Tužší nastavení dokáže lépe eliminovat naklánění auta třeba na okruhu.

  • Jeden z nejlepších podvozků pro street ježdění
  • Sada tlumičů je dodávána včetně horního unibalového uložení, umožňující nastavení odklonů tlumičů. (existuje i pár vyjímek, používající nestavitelné unibalové horní uložení nebo sériové horní uložení, pokud stavitelné není možné), toto také není úplně obvyklé u konkurence
  • Základní konstrukcí tlumiče je monotuba o průměru 51.5mm s pístnicí o průměru 45mm, v základním nastavení optimalizovaná pro delší chod a měkčí charakteristiku podvozku. Široká pístnice (zase vlastně obdobná jako u Tein Monoflex) je další nespornou výhodou oproti konkurenčním podvozkům (KW var.2 a třeba Tein SuperStreet), díky většímu průměru pístnice se také výrazně prodlužuje životnost tlumičů
  • Plynulé nastavení výšky vozu dolním závitem ve velkém rozsahu, přičemž komprese pružiny se nastavuje závitem horním. Je to stejný princip jako u RacingSpec, nebo třeba konkurenčních (a kvalitních) Tein Monoflex, což je asi největší výhoda proti konkurenci v této cenové hladině (KW var.2, Tein SuperStreet)
  • Plynulé 30-i krokové snadné nastavení tuhosti tlumiče, pro možnost využití v různých podmínkách (město, okresky, až třeba kopce a okruh)
  • Základní záruka jeden rok na vady způsobené konstrukcí nebo špatnou výrobou
  • Kompletní aplikační katalog k nahlédnutí ZDE
Téměř všechny podvozky jsou dodávány včetně horního unibalového uložení, u tlumičů McPherson pak se stavitelným odklonem, jako je na obrázku.
Za příplatek je možné dodat tvrdé horní polyurethanové uložení, které výrazně tlumí hluk přenášený z podvozku do karoserie vozidla, tím poskytuje komfort sériové podvozku.

  1. Horní unibalové uložení, u provedení McPherson s možností nastavení odklonu
  2. Tělo tlumiče v provedení monotuba s pístnicí 45mm
  3. Spodní uložení s možností plynulého nastavení výšky vozu
  4. 30-i krokové nastavení tuhosti tlumiče
  5. Antikorozně upravený povrh závitu tlumiče
  6. Vinuté pružiny
  7. Spodní uložení z odlehčeného duralu
  8. Pojistné kroužky s teflonovým ložiskem