Brzdové systémy

Při stavbě závodních aut je běžné provádět úpravy komplexně. Bohužel zejména tuningové úpravy aut většinou upřednostňují design a výkon motoru před bezpečností. Nejslabším článkem auta se tak běžně stávají brzdy. Přitom poddimenzované brzdy spolu s nekvalitním podvozkem často vedou až k tragickým následkům. Brzdný účinek je přímo ovlivňován i třeba jen výměnou disků za větší průměr a podobně.

Od 1.10.2014 jsou kity dodávány s konstrukčně novými monoblokovými brzdiči bez navýšení ceny. Největší výhodou monoblokových brzdičů je nižší hmotnost, zvýšení tuhosti a životnosti brzdiče, lepší odvod tepla, menší teplotní namáhání pístků a prachovek brzdiče, v neposlední řadě i lepsší vzhled. Cena je oproti konkurenci používající také monoblokové konstrukce brzdičů velmi zajímavá.

Nabízíme brzdové kity, které již obsahují všechny potřebné komponenty k montáži větších brzd na sériová uchycení. Pro každý typ vozu je vyvíjena optimální konstrukce redukcí brzdičů a středu disků. Zvolit lze z několika průměrů kotoučů s optimálním třmenem v různobarevných povrchových úpravách od galvanické anodizace až po komaxitové lakování. Velikosti kotoučů jsou 286/26 (15“), 303/28 (16“), se čtyřpístkovými brzdiči typu monoblok, 330/32 (17“), 355/32 (18“), se šestipístkovými brzdiči typu monoblok a 380/32 (19“), 400/36 (20“) s osmipístovými brzdiči pro přední nápravu, dále 286/26 (15“), 303/28 (16“), 330/32 (17“), 355/32 (18“), se čtyřpístovými brzdiči typu monoblok a 380/32 (19“) se šestipístovými brzdiči pro zadní nápravu. Velikost kotoučů je nutné vybírat dle velikosti průměru použitých disků.

Brzdový kit obsahuje brzdiče, kompletně osazené brzdové kotouče, nerezové montážní komponenty, pancéřované brzdové hadice, sadu sportovních brzdových destiček. Náhradní díly pro sady lze i upgradovat a je možné změnit brzdnou charakteristiku použitím jiné sady brzdových destiček například od firem AP, Ferodo, Carbone Loraine, a další.